Villtspår

Idag har Rhino gått ett fanstastiskt bra spår! Skulle lägga ett anlag men det blev visst ca 1km och det var snustorrt, extremt torrt faktiskt. Det var ca 7-8 övergångar över stigar, eller sandstigar där de kört kross och mycket stenhällar. Bara på ett ställe var det fuktigt, ett kärr som jag gjorde en återgång i. Det var inte heller meningen men trodde jag skulle klara att gå över för det var så torrt i skogen men efter ca 10 m började hela marken att gunga. Han hade världens "tryck" i spåret från början till slut.

Fattar inte varför det fina skrivbordsunderlägget som Angelo gjort till mig på min födelsedag hamnar på sniskan. Konstigt för den ligger nämligen rätt i albumet. Han har noga letat rätt på passande hundar, bilden till höger är Zimba och Bina, den i mitten vet jag inte men dalmatinern har jag visst fött upp...vem kan det vara?









Kommentarer

  1. Härligt Anlaget kommer gå lätt som en plätt för er! :-)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar