Inlägg
- Hämta länk
- X
- E-post
- Andra appar
- Hämta länk
- X
- E-post
- Andra appar
Grattis till Carola och Lilo som tog BIR:et i Högbobruk i lördags. Domare var Veli-Pekka Kumpumäki, Finland.
Grattis till Carola och Lilo som tog BIR:et i Högbobruk i lördags. Domare var Veli-Pekka Kumpumäki, Finland.
- Hämta länk
- X
- E-post
- Andra appar
Grattis till Angelika och Prince som idag deltog i Terrier SM i viltspår med 1:a pris och en 11:e placering av 26 som resultat!
Grattis till Angelika och Prince som idag deltog i Terrier SM i viltspår med 1:a pris och en 11:e placering av 26 som resultat!
- Hämta länk
- X
- E-post
- Andra appar
- Hämta länk
- X
- E-post
- Andra appar