Inlägg

Lilo cert, Cacib och Rostock-sieger i Tyskland. Smilla ett 2:pris i lydnad idag.

Tack för hjälpen Aloka. Nu ska här tränas apport! Och annat

Numera går det bara att lägga upp ett kort i taget :( Sedan stoppas blogger

Etna går hellre balansgång

Brrr nu börjar det bli lite kallt

Grattis till Carola och Lilo som tog BIR:et i Högbobruk i lördags. Domare var Veli-Pekka Kumpumäki, Finland.

God Natt!

Grattis till Angelika och Prince som idag deltog i Terrier SM i viltspår med 1:a pris och en 11:e placering av 26 som resultat!

Prinsen är taggad för morgondagen...Vi håller tummarna. Hårt.

Capa Tosta - Olivemark- Ferrara

3 x viltspårchampionat p¨å en dag!